سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپلود عکس

صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/7/30
12:51 ع

عملیات پاک‌سازی

عملیات پاک‌سازی

کارگران چینی مشغول تمیز کردن Water Cube یا مرکز ملی آبزیان در پکن، پایتخت هستند که پیش‌تر میزبان رقابت‌های شنای المپیک بود.

دیوار باد

دیوار باد

از فن‌هایی که در مرکز مهندسی در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا قرار دارند برای آزمایش حالت ارتجاعی طوفان و تأثیر آن بر تقریباً همه چیز – از خانه‌های معمولی گرفته تا تیرک‌های چراغ برق – استفاده می‌شود.

پوزخند

پوزخند

خرسی به نام کانه‌له (به فرانسوی یعنی دارچین) در لابراتوار تاکسیدرمی (خشک کردن حیوانات) در موزه‌ی تاریخ طبیعی شهر تولوز در حال آماده‌سازی برای نمایشگاه بعدی است.

ممنوعیت واردات پر!

 

پس از شیوع دوباره‌ی آنفولانزای پرندگان و کشته شدن چندین نفر در چین، مقامات اندونزیایی نگران گسترش این بیماری در کشور خود به خصوص در بین کارکنان صنایع تولید توپ بدمینتون هستند، به همین خاطر واردات پر اردک از چین را ممنوع کرده‌اند.

پرواز قطبی

پرواز قطبی

پروژه‌ی IceBridge ناسا با پروازی بر فراز شبیه جزیره‌ی گیکی (Geikie) در گرینلند و بررسی توده‌های یخی کانادا، پس از چهار هفته حضور در قطب و انجام تحقیقات گوناگون پایان یافت.

پنجه‌های شیر

پنجه‌های شیر

دو قلاده از چهار قلاده بچه شیر آسیایی که به تازگی در باغ‌وحش و باغ گیاه‌شناسی بوداپست، پایتخت مجارستان متولد شده‌اند تحت مراقبت پرسنل این مرکز قرار دارند.

سرخ‌فام

سرخ‌فام

مردم در حال رفت و آمدهای روزانه در خلال طوفان سنگین شن در روستای یچنگ واقع در منطقه‌ی خودمختار سین کیانگ در شمال غربی چین هستند.

طرح آزمایشی

طرح آزمایشی

هواپیمای پرواز از راه دور X-48C ناسا که دارای بدنه و بال‌های هیبریدی است، بر فراز دریاچه خشک شده‌ی راجرز در پایگاه هوایی ادواردز واقع در کالیفرنیا مشغول پروازهای آزمایشی است.

حواست رو جمع کن رفیق!

حواست رو جمع کن رفیق!

سگی مشغول عبور از منطقه‌ی روستایی سیل‌زده‌ی کلوپین در 270 کیلومتری جنوب مینسک، پایتخت بلاروس، است که به زیر سیلاب‌های بهاری رفته است.

نظر یادتون نره

[ سه شنبه 3 اردیبهشت1392 ] [ 0:48 قبل از ظهر ] [ مرتضی موذن ] [ 6 نظر ]

10 حافظه فلش با طراحی خلاقانه و متمایز

درایوهای USB یا حافظه‌های فلش به لطف ابعاد کوچک و حجم بالا، به عنوان یکی از بهترین روش‌های ذخیره سازی و انتقال اطلاعات استفاده می‌شوند، این نوع از درایوها در ابعاد و شکل و شمایل متنوعی وارد بازار شده‌اند که برخی از آنها دارای طراحی خلاقانه و جذابی هستند. در این مقاله چند مورد از خلاقانه‌ترین طرح‌های حافظه‌های فلش (فلش مموری‌ها) را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

حافظه‌های فلش در انواع و اقسام مختلف و با حجم و سرعت‌های متنوعی عرضه می‌شوند، اختلاف سرعت حافظه‌های فلش تاثیر بسیاری در زمان مورد نیاز برای انتقال اطلاعات از آنها دارد اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا حافظه فلش آنها شکل و شمایل جذابی داشته باشد تا سرعت بالاتر.

ما در این مقاله 10 مورد از بهترین طراح های این نوع از حافظه ها را برایتان گردآوری کرده‌ایم، شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟

10. حافظه فلش چوبی

Wooden-Post-USB

9. حافظه فلش چوبی با طرح صلیب

USB-Wooden-Cross-Drive

8. درایو بلند انگشتی

USB-Thumb-Drive-1

7. حافظه ترنسفورمر

Transformers-USB-Flash-Drive

6. کروات USB

Tie-USB

5. خرس تدی

Teddy-Bear-USB

4. تفنگ USB

Metal-Gun-USB-Flash-Memory-Drive

3. حافظه USB با طرح دومینو

Domino-USB-Drive

2. حافظه در باز کن

Usb-Bottle-Opener

1. چوپ پنبه درب بطری

Wine-Cork-USB

[ سه شنبه 30 آبان1391 ] [ 11:41 بعد از ظهر ] [ مرتضی موذن ] [ 12 نظر ]
















































[ چهارشنبه 3 آبان1391 ] [ 11:54 بعد از ظهر ] [ مرتضی موذن ] [ 19 نظر ]

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
حکایت از زندگی امام رضا (ع) اس ام اس عاشقانه کودک و خدا معبد شیوا داستان جالب دختر جن زده داستان سید و جن زندگی نامه حضرت هود(ع) amamam کاش حرف دلمو میزدم دختر و پیرمرد عروسک بافتنی حتمآ حتمآ بخونید خیلی قشنگه 11درس جالب در زندگی درقالب داستان قسمت اول 11درس در زندگی درقالب داستان قسمت دوم 11درس جالب در زندگی در قالب داستان قسمت سوم 11درس جالب در زندگی در قالب داستان قسمت چهارم(آخر) احضار روح با نعبکی فرگون نرم افزار مذهبی فوق العاده زیبا و کارامد اوقات شرع در این پست از سایت Apktops قصد معرفی یکی از کاملتر دانلود مارکت رایگان Aptoide گنجینه ای از نرم افزار دانلود یکی از قوی ترین نرم افزار پنهان سازی عکس ها دانلود نرم افزار مخفی سازی عکس ها و فیلم های مورد انلود نرم افزار فوق العاده اس ام اس طلایی برای آند دانلود نسخه کاملا آفلاین از نرم افزار مترجم گوگل ب دانلود نرم افزار فوق العاده ویجت هواشناسی آندروید دانلود بازی تهرون 2 با شخصیت محبوب کلاه قرمزی برای این خانه در یکی از شهرهای سوئیس واقع شده است جودو مبارزه جودو با کیوکوشین نیمباز س ام اس زیبا اس ام اس نیمه شب اعداد و ارقام جذاب جذاب‌ترین منتخبی از عکس های معروف و دیدنی عـجیب ترین میـوه هـای جهـا معماری جهان شاهکارهای معماری در سراسر دنیا هر یک داستان‌ها برا دوربیـن مخفـی های جالـب و عجیـب
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ