سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپلود عکس

صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/7/30
12:57 ع

شاهکارهای معماری در سراسر دنیا هر یک داستان‌ها برای گفتن دارند اما در این میان هستند آثاری که جز «فاجعه» نام دیگری برازنده شان نیست.


مجموعه لوتوس ریورساید، شانگهای



سال 2009 یکی از بلوک‌های این مجموعه که متشکل از تعداد زیادی ساختمان است فروریخت. ساخت و ساز ضعیف و نبود برنامه‌ریزی مناسب در هنگام ساخت از جمله دلایل این سقوط عنوان شد. ساختمان این بلوک در زمان سقوط تقریبا کامل و بسیاری از ساختمان‌ها هم فروخته شده بود. نتیجه طبیعی این حادثه این بود که مردم پول خود را طلب کنند.



آکواریوم دوبی


این آکواریوم که در مرکز خرید سرپوشیده (مال) دوبی واقع شده است، 33 هزار نوع ماهی و کوسه را در خود جای داده است. سال گذشته میلادی، مسئولان این آکواریوم متوجه نشتی در بخشی از قسمتهای آکواریوم شدند. در پی این اتفاق فروشگاه‌ها تعطیل شدند و اجازه حضور مردم در آنجا داده نشد تا اینکه 6 نفر غواص به آنجا رفته و مشکل را برطرف کردند.



گنبد میلنیوم، لندن


این گنبد که به علامت آغاز قرن جدید ساخته شد، 1/25 میلیارد دلار هزینه برای لندن داشت. با این وجود توفیق چندانی در جذب گردشگر نداشت. به عبارت دیگر استقبال آنقدر بد بود که این گنبد یک ‌سال تعطیل بود.



هتل ریوگ یانگ، کره شمالی


این هتل 105 طبقه‌ای که ساخت آن از سال 1987 آغاز شد، در پیونگ یانگ واقع شده است. ساخت این هتل یک‌بار متوقف و در سال 1992 از سر گرفته شد اما تاکنون ساخت آن تکمیل نشده است. دلیل این ناتمامی مشکلات مربوط به روش ساخت، مواد و کمبود بودجه اعلام شده است. ساخت این هتل سال 2008 یک‌بار دیگر آغاز شده است.



متز سیتی فیلد، کوئینز نیویورک



این ورزشگاه در سال 2009 افتتاح شد. کل هزینه اتمام این بنا 900 میلیون دلار شد، اما‌ به رغم این هزینه گزاف، ساختمان و امکانات رفاهی آن چنگی به دل نمی‌زند. از جمله اشکالات این ورزشگاه می‌توان به خرابی آسانسورها، نشت آب و جاری شدن سیل اشاره کرد.



منطقه کانگباشی در شهر اوردوس چین


فلسفه بوجود آمدن این منطقه حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از گسترش بیابان در منطقه اوردوس بود. اما ساختمان‌سازی برای یک میلیون نفر هم نتوانست از تبدیل شدن این منطقه به شهری غریب و دور افتاده جلوگیری کند، چراکه تنها 20 تا 30 هزار نفر سکنه این شهر هستندو مردم نام دیگر این منطقه را شهر مدرن روح نشین می نامند!



ورزشگاه المپیک آتن، یونان


این استادیوم که برای المپیک 2004 آتن ساخته شد، 11 میلیارد دلار خرج روی دست برگزارکنندگان گذاشت. المپیک هم در آن برگزار شد اما حالا بسیاری از بخش‌های آن خالی و بی‌استفاده باقی مانده است.



برج خلیفه، دوبی


این برج که پیش از این برج دوبی نام داشت، بزرگ‌ترین بنای ساخت دست بشر است. اگرچه این برج خرج بسیار زیادی داشت، اما در سال 2010 ساخت آن به پایان رسید. اما به‌رغم پول هنگفتی که خرج آن شد، مشکلات مربوط به برق و روشنایی گریبان این برج را گرفت و بلیت‌های بخش چشم انداز این برج هنوز هم فروخته نمی‌شود.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
حکایت از زندگی امام رضا (ع) اس ام اس عاشقانه کودک و خدا معبد شیوا داستان جالب دختر جن زده داستان سید و جن زندگی نامه حضرت هود(ع) amamam کاش حرف دلمو میزدم دختر و پیرمرد عروسک بافتنی حتمآ حتمآ بخونید خیلی قشنگه 11درس جالب در زندگی درقالب داستان قسمت اول 11درس در زندگی درقالب داستان قسمت دوم 11درس جالب در زندگی در قالب داستان قسمت سوم 11درس جالب در زندگی در قالب داستان قسمت چهارم(آخر) احضار روح با نعبکی فرگون نرم افزار مذهبی فوق العاده زیبا و کارامد اوقات شرع در این پست از سایت Apktops قصد معرفی یکی از کاملتر دانلود مارکت رایگان Aptoide گنجینه ای از نرم افزار دانلود یکی از قوی ترین نرم افزار پنهان سازی عکس ها دانلود نرم افزار مخفی سازی عکس ها و فیلم های مورد انلود نرم افزار فوق العاده اس ام اس طلایی برای آند دانلود نسخه کاملا آفلاین از نرم افزار مترجم گوگل ب دانلود نرم افزار فوق العاده ویجت هواشناسی آندروید دانلود بازی تهرون 2 با شخصیت محبوب کلاه قرمزی برای این خانه در یکی از شهرهای سوئیس واقع شده است جودو مبارزه جودو با کیوکوشین نیمباز س ام اس زیبا اس ام اس نیمه شب اعداد و ارقام جذاب جذاب‌ترین منتخبی از عکس های معروف و دیدنی عـجیب ترین میـوه هـای جهـا معماری جهان شاهکارهای معماری در سراسر دنیا هر یک داستان‌ها برا دوربیـن مخفـی های جالـب و عجیـب
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ